WAAROM GAAT MIJN TREND MICRO ANTIVIRUS NIET OP MAC ?
Compatibiliteitsproblemen met antivirusprogramma's zijn niets nieuws. Het heeft de Trend Micro-gebruikers lange tijd gestoord en niemand weet hoelang het dat zal blijven doen. Er is opgemerkt dat de antivirus het voor Mac-gebruikers moeilijk maakt om van het programma gebruik te maken, omdat er steeds weer technische fouten optreden.
Aangezien deze fouten over het algemeen verband houden met compatibiliteit, gaan we vandaag bespreken hoe u ze zelf kunt oplossen. U kunt ook professionele hulp krijgen van de Trend Micro klantenondersteuning .
U kunt de volgende fixes uitproberen om specifieke problemen op te lossen en de prestaties van uw product te verbeteren voor de nieuwste versie van Trend Micro Security-antivirus en de compatibiliteit ervan met het Mac-besturingssysteem.
Voordat u het probleem zelf gaat oplossen, moet u het volgende doen:
- Controleer of uw antivirusprogramma de nieuwste versie gebruikt.
- Open het antivirusprogramma.
- Navigeer naar het gedeelte Over.
- Controleer in het venster dat verschijnt of de app is bijgewerkt naar de nieuwste versie.
- Controleer de versie van uw Mac-besturingssysteem.
- Klik op het Apple-logo in de menubalk.
- Kies de optie 'Over deze Mac'.
- U vindt de naam en versie van uw Mac OS op het tabblad Overzicht.
- Hier kunt u controleren of uw Mac OS compatibel is met de antivirus.
- VOEG TREND MICRO TOE AAN LOGINITEMS
- Open Systeemvoorkeuren -> Gebruikers en groepen -> Aanmeldingsitems -> Trend Micro Antivirus.
- Klik op het + -pictogram als Trend Micro niet wordt vermeld, om het toe te voegen.
- STA TOESTEMMING TOE VAN SYSTEEMVOORKEUREN
- Klik en houd het pictogram Systeemvoorkeuren ingedrukt.
- Selecteer Beveiliging en privacy in de pop-up die wordt weergegeven.
- Klik op het slotpictogram om de wijzigingen door te voeren.
- Voer nu uw wachtwoord in.
- Klik op de optie Toestaan die in het venster verschijnt.
- Probeer de antivirus te openen als u klaar bent.

Comments